Sayfalar

7 Temmuz 2011 Perşembe

yaz dönemi teranelerinden...

Sevgili okur giderayak yazıyorum da yazıyorum:D  Bi daha zor olacak çünkü bi şeyler karalamak. Her şey sizler için cancağızlarım:P


Efenim şimdi kısa kısa bir iki klasik yaz dönemi teranesinden bahsetmek istiyorum müsadenizle;
-Abav! Bu pepsi kola ne güzel bi şey yapmış yaf:D Harbiden bedava konuşturuyolar daaaa ben mi yanlış anladım acaba reklamlarda bugün vodafone numarası aradım her yöne bedava 60 dk deyince acıcık bakiyem vardı birden kendi bakiyemden yedi gösterdi mesaj hakkı vs de gitti ayrıca:S Neyse efenim iyi tarafından bakalım olaya bugün 2 caaaanım ciğerim dostumla konuştum tel.de teşekkürler pepsi diyelim de bitsin böylelikle bu fasıl:D Yoksa ne teşekkür edicem ulen elin pis yankisine desem desem anca go hom yankiiii! Derim ben onlara:ÇÇÇ

-Neyse efenim yav yaz dönemi geldi mi tv’ler hepten çöpe dönüyo ve yine çıkmış benimle uçar mısın dans edelim uuuvvv beyybi beybi tarzında yarışmalar bi de "artiz mektebi" diye bişiii çıkmış ki sadece 15 dk sını geçenlerde izledim o da kendi evimde değildim de katlandım diyelim izlemeye:D Şimdi bu yarışmalarda mesajla oylama vs yapılıyo ya hani ben sanmıyorum ki artık eskisi gibi millet oy versin mesaj atsın böyle bi fanlık durumu olsun falan. Yarışmacı yakınları en fazla akraba, eş dost hani adam tutmuşlardır oy versin diye o kadardır yani:D Millet hem doydu böyle yarışmalara artık. Hem de kontör (eski adıyla kontör diyeyim yani:D) almak ne biliyim hayat pahalı be annem ehihihi:D Bi de kalkıpta bunlara mesaj neyim şey etmiyordur herhalde:D Eski cazibesi kalmadı hem zaten böyle yarışmaların dediğim gibi her gün yeni biri peydah olup sItarrrr olarak “piyasa”ya girdiğine artık millette alıştı ondan paysınmıyo zaar:D Öte yandan beğensekte beğenmesekte günümüzde bazı yeteneklerin keşif yolu yarışmalardan geçiyo bu da bi gerçek hani yani şimdi.

-Ya bi şey daha diycektim lakin.. Bennn.. Şeyyyy.. Eee Kemmm Kümm.. E hi! :D Unuttum yiaaa:PpP

Neyse sevgili okur aklıma gelirse devam ederim sonra yiaaa böyle bişiler işte:D 


Hiç yorum yok: