Sayfalar

6 Temmuz 2011 Çarşamba

ya ben yine gidiyorum.. bu defa sektör değişikliği sebebiyle.. kafama yatarsa yani..:S


Sevgili okur, bu satırları sana önümüzdeki bir hafta boyunca –ki devamlılığı olacak mı bu sürecin hiç bi fikrim yok şu anda ama rahat rahat yazıp yazacağım sanıyorum son satırlarım. Ha ama sen yine gir bak önceki yazılara, yorum yap falan ben girince ara ara bakmaya çalışıcam en olmadı sevgili aid (http://anlatiyorumiyidinle.blogspot.com/ yazarı dostuma tüm kontrolü devrettim o bakıcak benim yerime haber eyliycek terso bi durum vs olursa) o sebeple sen sen ol yazıları okumaya devam et canım ciğerim… :DDD

Efenim iş değişikliği sebebiyle pardon sektör(!) yine gidiyorum. Eskisi gibi yine aynı koşturmacalı tempo bu defa şirkette sabahlama olayım olmayacak ama en azından ve sabah 08:00 gece 23:00'e kadar çalışıciiimmmm lakin yine farklı bir ilde, farklı bir sektörde. Bu defa hem halkla (çelişkiler) hem eğitim sektörü olacak aslında eğitim sektörü bir sene sonrası için yapılan bi plan lakin neyse işte aman yaaa sektör değiştirdim tv’ci, gazeteci, yazar,çizer ,bolca düşünür şahsiyetimin yanına bir de halkla çelişkilerci ve de eğitimci kimliklerini ekliyciiim sanıyorum yakında.. Umarım yani… Kafama yatarsa tamamen iş olayı, barınma sorunsalı  vs hallolursa yani kalıciiimmm…

Neyse efem bi orta boy çanta hazırladım bugün Cuma sabahına. Geriye kalanları şayet barınabilir, iş kafama yatarsa ayırdım ardımdan yollayacaklar oraya… Şehir dışında 2 defa yaşamış ve çalışmış biri olaraktan artık o yaşlardaki kadar cesur, gözükara, asi olamıyorum haliyle ve bu belirsizlikler, korkular beni öldürüyor artık “acaba ne olacak?” Ve “ya yapamazsam” durumları yani:S  Umarım kafama yatan bi iş olur bu sektörde hiç bi tecrübem yok çünkü… Yani aslında düşününce dolaylı olarak var medya, basın-yayın’da da insanları eğiten, bilgilendiren işler yaptım lakin hani iş alanım tamamen bu değildi bakalım bu defa neler olacak…:SSS

O değil de bu akşam tüm gün koşturmam ve pert hale gelmem yetmiyormuş gibi bir de annemin “Yarın dayınlar uğrayacaklarmış bi” diyerek kızacağımı bilmesinden mütevelli olayı böyle evirip çevirip sevimli bi şekilde söylemesi beni fıttırdı resmen! Dedim “Niye!? Hacı mı geçirmeye geliyorlar?” Tamam. Beni seviyorlar bende onları çok seviyorum hele de bu dayımı ayrı bir sayar severim lakin bu benim ne ilk şehir dışına gidişim ne de son.:SSS  Ve biliyorum ki bu uğurlama faslı yarın teyze diğer dayı falan filan gelmesiyle daha da bir büyüyecek… Kaldı ki temelli gidip gitmediğim bir hafta sonra açılış var ben evvelden gidip halkla çelişkiler yapıp tanıtımda yer alıciiim o güne değin işte yani ondan sonra belli olacak:SSS

“Hayat ne acayip nan öyle vapurlar filan” bekleyip göriciiiizzzzz artık efenim yarın son kez giriciiim caaaanım bloguma ve sonrasında bir haftalığına kontrol aid’de olucük. Herkes şimdiden kendine çoook ama çok iyi baksın. Ya da bakmasın nan valla bakmasın. Canınız ne istiyosa öyle yapın siz. E hi e hi e hi. Şimdiliiiiiiiiiiiik hoşçakalın dostçakalınnnn efenimmmmm ;))))))))

Hiç yorum yok: