Sayfalar

13 Temmuz 2011 Çarşamba

işler güçler...



                                                      Sevgili okur,
Bu satırları sana yeni iş yerimden yazıyorum. Burası feci sıcak. Öyle böyle değil! :S Az evvel dışarıda idik kuzenimle ve malum burada açılış olacak ayın 16sında bizde alışveriş falan yaptık. Hazırlıklar son sürat devam ediyor yani. Burası şehir olarak yaşadığım şehirde büyükşehirdi lakin burası yaşadığım şehrin yaklaşık 2 katı nüfusa sahip olduğundan, yolları dar olduğundan ve de iklimi deniz memleketi olmasına istinaden nemli olduğundan tabir-i caizse her daim belimden popişime akan terler söz konusu oluyor. Duş alırken terliyorum İstanbul'da da böyle oluyordu. :Ç Abav ki ne abav yani:Ç


Neyse efenim ne diyorduk heh! Yeni işş yerimmmm. Burada açıkçası ne kadar kalacağım bilmiyorum. Belirsizlikler hayatım boyunca beni çok korkutmuştur. Riskli işleri sevmiyorum lakin sanıyorum riskli işleri sevmeyerek aslında en büyük riski alıyorum:S Risk alınmadıkça büyük işler başarılamıyor çünkü:/
Henüz tam bi karar verebilmiş değilim. 19 temmuz'dan sonra belli olacak benim için her şey. Şehir olarak belki yaşanabilir bir yer. Lakin ne bileyim sanıyorum birazda sektör değişikliği yapmış olmamdan mütevelli endişe ve sıkıntılarım var. Sonuç 19 temmuz'da belli olacak benim için. Şimdilik burdakilerle güzel anlaşıyorum, muhabbet iyiiiii. Güzel yani her şey. Bakalım ilerleyen günlerde neler olacak ::))))

Hiç yorum yok: