18 Temmuz 2011 Pazartesi

gittim, gördüm, geldim bölüm III

    BaÅŸkaaaaa hmmm yaf var var olmasına var daaaa aklıma gelmiyür yafff malum aradan kaç gün geçti:ÇÇÇ  Heh! Açılış gününe geleyim ben:D 

Efenim eve gelen misafirlere bayramda seyranda ÅŸeker kolonya tutmayan ben o gün açılışta ÅŸeker kolonya tuttum. Gelenleri karşıladım selam eyledim sonracığıma orda kokteyl öncesi yenecek ÅŸeylerin hazırlanmasına falan yardım ettim ve tüm bunları topuklu ayakkabılar üstünde yaptım! Evet! Evet! Sonunda o kadar uzun süre topuklu ayakkabı üzerinde durmayı baÅŸardım ama ayak ve bilekler pert oldu o ayrı:D Bi de akabinde hemen yola çıktım zaten ve bilet bulamamaktan mütevelli  iÅŸ yerinden sevgili Tolga arkadaşım “Özlem Diyarbakır” isimli bi firmaya ancak bilet bulabildi ve ben kendisine yol boyunca, içten içe sevgi dolu cümlelerimi gönderdim. Eminim o da hissetmiÅŸtir:D  Efenim otobüs köy otobüsünden beterdi! 
Yolda bacaklarım, bileklerim benim tabirimle babaaaaannne bacağı gibi tombiş tombiş oldu bi güzel şişti. bi de nasıl anlatsam bilemiyorum otobüs ortamını. Çoluk çocuk combalak içerisi leşşşşşşş gibi kokuyor sıcak bi yandan, muavinin anti hijyenik eylemleri bi yandan baş ağrım tuttu o bi yandan yol yavaş yavaş gitti şoför yolda durup sürekli yolcu aldı, bi bileti 3 kişiye satmışlar kavga mavga oldu ooffff!!! Önüm arkam kabile halinde gelmişler resmennn sürekli çoluk çocuk combalak kaynıyordu ve yiyecek gibi uzaylı görmüş gibi bakıyorlardı:S En arkadan 3. Koltukta olduğuma daha bir beterdi:S yolda lahmacun yiyenler o havasızlıkta! Türkçe harici lisanda konuşanlar, vallahi ürktüm bakışlardan falan yahu:S tiksindim ayrıca o yol nasıl bitti hiç bilmiyorum otogara gelirrrr gelmezzz nasılll bir kendimi attım allahımmm yani!.. Bir daha Allah yazdıysa bozsun binmeyeyim öyle bi otobüse:S Benim yolculuklar zati hep bi şey oluyo bi terslik çıkıyo kötü geçiyo:S

Neyse efenim böyle ÅŸeyler iÅŸteeeee::))) Artık aklıma gelirse sonra ilave yaparım yazıya özetle söyleyeceÄŸim ÅŸey gezdim, gördüm, bi sürü ÅŸey oldu çoÄŸunu ÅŸu anda hatırlayamadığımdan ötürü yazamadım lakin siz siz olunnnn sektör ve ÅŸehir deÄŸiÅŸikliÄŸi  yapacaksanız hele de belli bi yaÅŸa geldiyseniz, risk alamıyorsanız, eskisi kadar gözü kara deÄŸilseniz iyi düşünün. He bi de sakın ola “Özlem Diyarbakır”  diye bi firmadan bilet almayın:DDD Son olarakkkkk sıkmayın canınızıııı bakarsınız 3 vakte kadar bi ÅŸeyler çıkar keh keh keh 

VE YAZI BİTERRR SON ANNEM SONNN:Ç




2 yorum:

pati dedi ki...

efem otobüs iyi bişey ama gerçekten insan binerse. Ne bileyim haklısınız çokçana. Bende dayanamam öyle şeylere. Arada olur ama gibi öyle şyler :D bu arada benim blogun tişörtünü bastırıcam kendime :D

turuncu deniz dedi ki...

evet haklıyım çokçana!.. bi de narsizmmmm de son nokta!!! sen bastır senden sonra bizlerde bastırırızzzz ama kendi bloglarımızınkini keh keh keh:D