Sayfalar

18 Temmuz 2011 Pazartesi

gittim, gördüm, geldim bölüm II


Efenim sonra başkaaaa hımmmm böyle enteresan gelen şeylerden burada anlatabileceğim türde olan ne vardıııı hımmmm 

Heh! İnsanlar beni normalde de hep çok küçük zannediyorlar (okuyucularım arasından gerçek yaşımı bilenler  biliyor ayrıca deşifre etmeye gerek yok şimdi de:P) “Nerde okuyorsunuz?” diyorlar sonra ben “Üni.yi bitireli .... sene oldu” diyorum:D sonra yaşımı söylüyorum ve “Aaa hiç göstermiyorsunuz ama  en fazla 19-20 gösteriyorsunuz” diyorlar:D Şimdi bu durum bi yerde iyi ama bi yerde de kötü. Hem kaldı ki benim yaşımı küçük/büyük göstermek gibi bi derdim yok kiiii. 
Benim için dezavantaj olan kısmı çalışırken de böyle oluyordu tel.de görüşüyoruz falan sonra kanala/gazeteye geliyorlar gidiyorum falan direkt “Eneeee ….. hanım siz misiniz tel.de görüşmüştük ama bu ehihihihi” dercesine bi bakış, bi duruş hissediyordum. Gerçi haksızda değiller piiiirsing, hızma, küpeler, kafada 5 ayrı renk rengarenk saçlar, giyim desen e yani..:D onlarda haklılar beni gerçek hayatta gördüklerinde şaşırıyorlardı istemsizce tabii.:ÇÇÇ
Bi yerde hani ben böyle olduğunu hissettiğimde daha bir bastırıyorummm altta kalmıyorum lakin hani ciddiye alınma olayı biraz şey kaçıyor anlatabildim mi:D misal bana aile içerisinde bile şakayla karışık bi konuda yorum yapacağım zaman “sus kız çorapsız” falan diye dalga geçiyorlar hala:D

Efenim başkaaa başkaaaa şöyle aklımda kalan şeylerden heh! Bak geldi yine aklıma bişi işte:D 
Efenim gittiğim iş şeysinden eğitimle alakalı bi sektördü yapmak üzere olduğum iş. Ve oradaki öğrencilerden (öğrenci dediğimde 30 yaşındaydı ve uvvv beyybi beyybiii güzel bi hareketlenme oldu bende:P) biri bana baktı baktııııı sonra “Ya ben sizi nerden tanıyorum?” dedi. Bende “tanıyamazsınız,  imkansız çünkü ben buralı değilim” dedim. Sonra “hayır ya tanıyorum” dedi bende geldiğim yeri söyledim:D sonra “ama bi dakika” dedim eleman o yıllarda orada bulunmuş ve bende o dönem sunuculuğun yanı sıra ayrıca muhabirlikte yapıyordum tv’de ve sokağa çıkıyordum her gün ordan bir göz ısırması hatta kapması yaşamış yani çocuk:D Sonra konuştuk vs işte ….. civarında görmüş eleman beni anlattıkça anladık beni tv’de muhabirlik yaparken gördüğünü ve kaynaştık:D 
Ehihihi işte böyle sevgili okur insanların gittiğim yerlerde beni tanıması valla ne yalan söyleyeyim gururumu okşuyor, okşamakla kalmıyorrrrr bebe yağlarıyla masaj yapıyor adeta mihihihihi:ÇÇÇ 




DEVAMI "gittim, gördüm, geldim bölüm III"de...

Hiç yorum yok: