Sayfalar

13 Haziran 2011 Pazartesi

Gaflet uykusundan uyanmış bir Türkiye’ye özlemle!..

Bu yazıyı dün yazacaktım aslında ama şartlar namüsaitti işte.

Dün seçim vardı. Bu ömrü hayatımda kullandığım dördüncü oydu. Yine gitim sandık başında oyumu kullandım. Oy sandıkları şeffatı şeffaf olmasına da yapılan siyaset şeffaf olmadıktan, olamadıktan sonra bu neye yarayacaktı? Bence bu oldukça düşündürücü ve komik bi durumdu doğrusu...

Aslında sonucun ne olacağı belliydi. Ampul kafalı badem bıyıkların iktidarda olacağı gerçeği ama yine de sol’un oylarının eskisine göre artacağı yönünde umudum vardı. Yüzde 35-40 olur gibi geliyordu. Mitinglerdeki o insanlar, halkın artık bi’şeylerin canına tak ettiğini dile getirmesi, özetle mevcut durumu gören ve şikayetçi olan herkesin bundan mütevelli oyunu sola kaydıracağını düşünüyordum. Lakin bu millet s**ilmeye doymadı, doymayacakta!!!

Mitinglerdeki o coşkulu kalabalıkların şak şakçı, sağa oy vermeye devam edenlerinse vatan haini olduklarını düşünüyorum. Kimsede bana mümkünse kalkıpta “karşıt düşüncelere saygı duymalısın” vs demesin. “Düşüncelere” saygı duyulur. Ama vatan toprağını satan, peşkeş çeken, ülkeyi bölmeye çalışan, gerici, sansürcü, baskıcı, tehditkar, Atatürk ilkelerini hiçe sayan, anti demokratik bir zihniyete saygı duymamı bekleyemez! Beklemesinde zaten!

Oyunu badem bıyıklılardan yana kullanıp, sıranın kendilerine gelmeyeceğini düşünenler, “bu işlerin ucu nasılsa bana dokunmaz yaa” diyenler, ağızlarına bir parmak bal çalınmayla susup oturanlar, yapılan maddi ve gıda yardımlarını badem bıyıkların yaptığını zannedip oylarını badem bıyıklılara veren cahiller yarın önce vatan dedikleri toprağın altlarından gittiğini, ardından da ne düşüneceklerini, nasıl yaşamaları gerektiğini emreden bu şerefsizleri tepelerinde gördüklerinde ne yapacaklar acaba çok merak ediyorum doğrusu!

Bunlara ilaveten bir de bir kesim “insan” kisvesi adı altında yaşamını sürdüren canlı var ki(!) bir kaşık suda boğasım, ıslak odunla dövesim, kafa göz dalasım falan geliyor yani o derece! Bu türün ortak özelliği ise şu hiç bi şeyi s**ine bile takmayan cinsinden yaşam formları olmaları! Bu kadar leylek olmaları beni fena halde delirtiyor! En basitinden dün gece için konuşacak olursak. Seçim olmuş bitmiş di mi? Yani durum ortada nasıl bi b*ka doğru sürüklendiğimiz, daha da neler göreceğimiz. Tablo cidden karanlık! Buna rağmen profillerinde (feysbuk ve tivitır’da) hadi millet hiç oralı olmadı demesin diye bir iki seçimle alakalı şey paylaşıp iletisine ordan buradan gördüğü bi kaç cümleyi yazan ya da bunu bile yapmayıp bildiğin ot olarak devam edip hayatına bilmem kimin şarkısını paylaşıp saçma salak fotoğraftır bilmem nedir paylaşıp sanki kendisi bu memlekette yaşamıyor, olacakların ucu ona dokunmuyormuş gibi mutlu mesut yaşamaya devam edenler var yahu!?

Deliriyorum! Resssmen deliriyorum bunları görünce! Bu benim nezdimde şöyle bir olay hani ölü olur arkasından bi süre tv açılmaz, müzik dinlenmez vs yani saygı gösterilir ölünün ardından ya da birinin başına nahoş bi durum geldiğinde insanlar biraz daha kendilerine çeki düzen verir. Ne bileyim hani dizginler kendini durumun vehametini, ciddiyetini görürde içinden gelmez zaten şen şakrak olmak. Ama bunlara bakınca allahım diyorum yaa nasıl canlılar bunlar! Bu kadar mı leylek, ot, bi haber, düşüncesizsiniz yahu!?

Şarkı türkü dinlenmesin, gezip tozulmasın demiyorum elbet olacak bunlarda lakin durum bu kadar vahim ve gidişat b*ka sarmışken nasıl içinizden geliyor da bu kadar s*klemez bi edayla hayatınıza devam edebiliyorsunuz yahu!? Bu durumda iki şey geliyor akla ya hakikaten leylek ve otsunuz ya da samimiyetsizsiniz endişe ettiğinizi söyleyip tam aksi davranıyorsunuz.

Daha neler yazmak istiyorum şu blog’dan. Lakin şu anda ciddi ciddi midem sinirsel olarak yine ağrımaya başladı! Dün geceden beri şiddeti artarak devam eden bi mide ağrım var. Genelde stres, sinir yaptığımda üzüldüğümde oluyor. Ve geceden beride öylesine üzgün ve düşünceliyim ki…

Sol görüş hakim olarak bilinen şehrimden ampul kafalara oy çıkması da beni ayrıca çok şaşırttı ve bir o kadar da üzdü. Var bunda bir iş dedim ya seçim öncesinde seçmenler göç vs ile batıya kaydırılıyor ya ya böyle oldu dünkü seçimlerde ya da bir seçim klasiği olarak şerefsizlik yapıp oylar deve edildi! -Ki bununlar da ilgili nette pek çok haber gördüm ve okudum yani. Sadece şehrimde değil Antalya, Artvin, Çanakkale, Bilecik gibi illerin sol’dan badem bıyıklılara dönmesinde de var bi iş!? Helede “eşkıya” olarak nitelendirilen Artvin’den. Üstelik sadece bu da değil İzmir’de sol’un kalesi denen yerde bile az kalsın badem bıyıklılar alıyorlardı oyları. Parti merkezinde bile bu durum endişe ile izlendi. Var bunda bir iş vaarrrr! Ya halk kaypaklık yaptı, ya da bi hinlik var!
Gelecekten ne denli endişe duyduğumu her fırsatta ifade ediyorum. Dün gece de Atatürk ve silah arkadaşlarının eminim kemikleri bir kez daha sızlamıştır. Emanet edilen Cumhuriyet ne hale geldi ve daha da bu şerefsizlerin elinde ne hale gelecek. Bizleri çok zor ve sancılı günler bekliyor olacak. Yapılacak olan yeni anayasa’dan tutta, ülkenin parça parça bölünüp başkanlık sistemine göre yönetilmesine ve daha niceleri… Bu sebeple her şeye hazırlıklı olmalı, boyun eğmemeli, sonuna kadar bu zihniyetle savaşmalıyız!


Gaflet uykusundan uyanmış bir Türkiye’ye özlemle!..

Hiç yorum yok: