Sayfalar

10 Haziran 2011 Cuma

“Kötü günlerimde katkısı olmayanın iyi günlerimde hissesi yoktur!”

Hayatım boyunca şu ana değin yani:D kızdan çok erkek arkadaşı olan ve erkek çocuklarıyla kızlardan çoookkkk daha iyi anlaşan biri oldum her daim. Bunları şu sebeple yazıyorum yakında %15 olarak hayatımda var olan “kız arkadaş” sayısında bi azalış olacak gibide ondan(!)
Yani bi insan bu kadar değer verdiğini, özel olduğumu söyleyip canım cicim muhabbetti yaptıktan sonra bu kadar vurdumduymaz, öküzzzzz ve samimiyetsiz bi şekilde geliyor, benim başarımı kıskanıyor ve sadece “iyi gün dostu” olarak var oluyorsa hayatımda, benim için bunun bi ortası yoktur. Hoş erkeklerde de geçerli bu durum gerçi de yani ya dostumdur ya değildir karşımdaki kişi.
İşine gelince, işi düşünce arayıp sorduğu biri olmak beni rahatsız eder. Hele de başarımı ve derdimi paylaşmak istediğimde yanımda olmayıp, fesatlık yapıyorsa, samimiyetsiz davranıyorsa, anında siler atarım. Ve yakında yine bi temizlik yapıcam. Bazılarının suyu ısınıyor. Hatta ısındı da kaynamaya başladı artık.
Çok yufka yürekli ve affediciydim evet doğru. Lakin artık değilim insanlara karşı tahammül sınırım, sabrım artık eskisi kadar esnek değillll. Yani açıkçası kimsenin nazını çekecek kafa kalmadı bende. Hele de karşımda koskocaman akademi mezunu insanlar olduğunda (!) Tanıdığım çoğu insanın samimi olduğunu da düşünmüyorum açıkçası. Yani bana yaşattıkları şeyler en azından samimiyetsiz oldukları yönünde.
Bugünlerde şu iş mevzularımdan sonra bazı hatun ark.larım yani neden böyle davranıyorlar onu da anlayabilmiş değilim (!) bu iş mevzusunu bildikleri halde can-ı gönülden olmasını geçtim hani nezaketen bile ne bir tebrik, ne hayırlı olsun deme vs yani yok anlayamıyorum yaa. Ben iki elim kanda olsa koşup gidiyor yetişiyor, sürekli dertlerini dinleyip kimsenin göstermediği kadar ilgi gösterip çözümler üretiyorum. Kendime ettiğimden daha fazla onlara dua ediyor, iyi dileklerde bulunuyorum. Ne bileyim sürekli bi iş bağlantısı vs olduğunda haberdar edip aracı oluyorum falan ama onlar… Gerçek dost dediğin başarını kıskanmaz, yanında olur. Sana destek olur ama bunlarda yok (!) :SSSS
Niye hatunlar benim böyle bi iddiam, savaşım olmamasına rağmen beni kendilerine rakip görüp sürekli fitne fesat peşinde koşuyorlar anlamıyorum. Cidden anlamıyorum ama yani(!)?
Ne sevinç, ne üzüntü yani hiç bişi paylaşamaz hale geldik. Neler oluyor böyle?:SSS “Kötü günlerimde katkısı olmayanın iyi günlerimde hissesi yoktur!” Ben eskisi kadar affedici değilim. Lakin onlarda affedilmeyi hak edecek kadar iyi insanlar değiller(!)
“Fırtına öncesi sessizlik” diyorum ben bu duruma… Göreceğiz ama bakalım yakın zamanda neler olacağını…

Hiç yorum yok: